Accessori essenziali per archi composti

Sia chì avete appena acquistatu un arcu novu o vulete solu fà un lifting, vi divertirete à equipà u vostru arcu compostu cù accessori per migliurà u so rendiment.Per impilà più frecce in l'ochju di u toru ch'è avete mai pensatu pussibule.Leghjite sta guida simplice per fà sensu di l'accessori di arcu compostu.

Arrow Rest

E vostre preferenze di tirò dettanu u megliu restu di freccia per voi.Sè spessu pigliate colpi à longu andà, cumprà un restu drop-away.Quandu sò sintonizzati bè, i riposu di caduta mantenenu a vostra freccia in una pusizioni coerente à u tiratu pienu, è si alluntananu quasi istantaneamente quandu si libera.Chì assicura chì u vostru restu ùn affetterà micca u colpu.

Se ùn sparate micca longu distanzi è vulete solu un riposu di qualità chì assicura a vostra freccia in u locu, cercate un restu di biscuit-style.Questi riposu assequible furniscenu una precisione di guida per i colpi à 40 iarde.

Vista à l'arcu

Ancu i migliori tiratori istintivi si battenu per a precisione coherente chì una vista d'arcu simplice offre.I mirini d'arcu offrenu una precisione mejorata ancu à i tiratori principianti. Truverete chì i mirini d'arcu sò in dui stili principali, un pin è multi-pin.I punti di vista multi-pin sò più cumuni, chì permettenu à l'archer per vede in ogni pin à un intervallu stabilitu.Single pin sights sò più precisi, chì permettenu à l'archer per utilizà un dial di yardage per aghjustà u pin in a mosca per distanzi specifichi di destinazione.

Ogni vista d'arcu usa i pins è un peep.U peep hè una piccula apertura, di solitu un cercolu, attaccata à a corda di l'arcu per allineà a vista cù l'ochju di i tiratori.Peeps sò in diverse dimensioni è stili secondu a vostra vista è preferenza.

erg

Libera

A menu chì ùn sparate un arcu di furmazione o di principianti à pesi bassi, avete bisognu di una liberazione.Una liberazione favurizeghja una liberazione uniforme di a corda è salva i vostri ditte da cicli di tiratura ripetuti.A maiò parte vi aiuta à sparà megliu.Diversi stili vi danu a pussibilità di persunalizà a vostra sperienza. I rilazzioni di u polsu sò più cumuni.Si fibbianu à u vostru polso di disegnu è utilizanu un mecanismu di caliper cù un grillu.Puls the trigger to open the caliper and grab the string.Quandu si tira in daretu, un toccu ligeru nantu à u grillu libera a corda è spara a freccia.I rilazzioni di u polsu sò spessu preferiti da i cacciatori d'arcu perchè pudete lascià tutti i ghjorni, pronti à disegnà in ogni mumentu. I rilazzioni di a manu anu assai più varietà.Certi anu triggers per u pollice;altri usanu un trigger pinky.Certi sò più di un ganciu cà un caliper, è u focu basatu nantu à a tensione di u spinu piuttostu cà un trigger.L'archeri di destinazione li preferanu perchè incuraghjenu a forma propria di l'arcu.Parechji ponu ancu esse attaccati à una cinturina di polso per un accessu rapidu è un assistitu di draw.

Arrow Quiver

Avete da tene e vostre frecce in qualchì locu.L'archeri di destinazione anu in generale un carrughju di l'anca.I cacciatori di l'arcu sò generalmente per un carrughju muntatu à l'arcu chì assicura in modu sicuru e teste larghe affilate.

rt

Stabilizzatore d'arcu

Un accessoriu di arcu cumpostu essenziale multifunzione, un stabilizzatore equilibra l'arcu fornendu un contrappesu à u to draw.U pesu extra vi aiuta ancu à mantene l'arcu fermamente invece di drifting in tuttu u mira cum'è un pirata boozy.Comu bonus, u stabilizzatore assorbe ancu più vibrazioni è rumore.

sdv

Wrist Sling

Aghjunghjendu u vostru arcu liberamente durante u tiru pò esse a tecnica più difficiuli di ammaistrà per u tiru à l'arcu.A vostra presa hè impurtante, perchè a maiò parte di i prublemi di precisione causati da i tiratori cumincianu quì.S'ellu hè un prublema, cunsiderà una bracciale di polso, chì vi permette di tene delicatamente u vostru arcu in tuttu u colpu senza preoccupari chì cascà quandu liberate a freccia.Quandu afferrate sempre u vostru arcu liberamente è comodamente, diventerai assai più precisu.

L'accessori di l'arcu vi permettenu di persunalizà u vostru arcu à i vostri bisogni.Oltre à esse pratichi, l'accessori di qualità facenu visite divertenti à i buttreghi di tir à l'arcu mentre cercate modi per migliurà a vostra configurazione.Sè vo vulete rejuvenate u vostru vechju arcu o piatta un novu arcu cù tutti i migliori attrezzi chì pudete permette, sceglie l'accessori adatti pò migliurà u so aspettu, u sensu è u rendiment.


Tempu di posta: 26-Jan-2022